OUR LOVE ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 24, 2010

心碎!!

你们都变了~
变的好陌生~
以前的我们无话不说~
现在的我们无话可说~
虽然天天见面~
可是感觉上很生疏~
以前我们总是一起下课~
一起讨论及分享我们的秘密~
现在已经多久没酱了~
我也不知道~
我要的不多~
只希望能得到回报~
不过看来我这小小的要求破灭了~
你们还是做回你们自己~
我改变不了你们的心~
你们有你们的自由~
我管不了~


我只想说~~
我在乎你们~~~

6 comments:

hsen said...

dear..
dun b like tat le..
v cnt change them cuz they r who they r..
juz..sumtimes,chenges occur,v cnt do anythg..
juz..look wider..u told me de..
cheer up!

ashley said...

最近我也有那种感觉~

明明大家的感情很好,可是就是不知道为什么,突然大家都变了。

大家都很不舒服。

♡ Miss Queenie ♡ said...

Hsen-ya..i knw..but i really sad lo..they dun knw they change ald..i hope they will knw it some day~and bac to us~i always welcome them~!!

♡ Miss Queenie ♡ said...
This comment has been removed by the author.
♡ Miss Queenie ♡ said...
This comment has been removed by the author.
♡ Miss Queenie ♡ said...

ashley-是咯~真的是很奇怪的~明明是很好的~突然变到很陌生~那种感觉很不好受~~!!心痛!!!